Menu
Your Cart
A felhasználó élmény javítása érdekében, oldalunkon ”Sütiket” helyeztünk el. Az oldal használatával ezek automatikusan elfogadásra kerülnek. Kattints az OK-ra a sáv bezárásához.

Frequently Asked Questions (HH)

Gyakran ismételt kérdések

Vásárolhatok külföldről?

Válasz: Természetesen! :) A szomszédos országokból biztosan, de ha kicsit távolabb laksz az sem gond, de azért érdemes előtte érdeklődnöd a Kapcsolat menüpont alatt.

⇑⇑ a tetejére


Kicserélhetem a megvásárolt terméket más termékre?

Válasz: Csere csak abban az esetben megoldható, ha a csere termék ára megegyezik a cserélendővel vagy annál magasabb. Továbbá, mivel ez a web shop használt termékekkel foglalkozik, így a 14 napos visszaküldési vagy elállási jog sem alkalmazható. Ezt kérjük mindenképp vedd figyelembe a vásárláskor.

Bővebb tájékoztatást az Általános Szerződési Feltételek-ben találsz.

⇑⇑ a tetejére


Hol találom a mérettáblázatot?

Válasz: A mérettáblázat mindig a konkrét terméknél a kép alatti szekcióban található.

⇑⇑ a tetejére


Gondjaim vannak a rendeléssel, vagy nem tudok bejelentkezni vagy nem működik a kosár.

Válasz: Először próbáld bezárni a böngésződet (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera vagy Safari), majd újra nyisd meg, és ismételd meg a kívánt műveletet. Ha ez nem segít, próbálj ki egy másik böngészőt. Ha a web ezt követően sem működik, ellenőrizd, hogy be van-e kapcsolva a JavaScript vagy engedélyezve vannak-e a cookie-k.

Ha ez után sem tudsz rendelni az e-shopon keresztül, akkor kérjük lépj Kapcsolat-ba velünk.

⇑⇑ a tetejére


Mennyi a szállítási határidő?

Válasz: A normál szállítási idő körülbelüli 2-3 munkanap. Banki átutalással vagy PayPal-al történő fizetés esetén, legfeljebb 1 munkanapot kell várnunk a jóváírásra és a csomagot a jóváírást követően azonnal küldjük.

⇑⇑ a tetejére


Rendeltem nálatok terméket és kaptam tőletek egy e-mailt a csomag feladásáról. Azóta már eltelt néhány nap és a megrendelésem még mindig nem érkezett meg, mit tegyek?

Válasz: A megrendelést valóban aznap elküldtük, amikor megkaptad a csomag feladásáról szóló e-mait. Ha a csomag nem érkezik meg a feladást követő munkanapon, nézd meg a szállító honlapját, és próbáld megkeresni a csomagodat az e-mailben kapott szám segítségével. Nagy a valószínűsége annak, hogy nem dobták be a postaládádba a kézbesítési értesítőt, a csomagod így a szállítónál ragadt, te meg nem tudsz róla. Ez az esetek 90%-ában az oka annak, hogy nem érkezett meg a megrendelt áru.

⇑⇑ a tetejére


Rendeltem nálatok terméket, ti kiküldtétek, de még mindig nem kaptam meg. A szállítónál is érdeklődtem, viszont ő sem tud semmit a csomagról. Mit tegyek?

Válasz: Ha megtetted az előző válaszban leírt lépéseket, és ennek ellenére sem kaptad meg a csomagod és az hozzánk sem érkezett vissza, a szállítóval reklamációs eljárást kell indítanunk, hogy megtudjuk, mi történt a küldeménnyel. A szállítónak általában 30 napja van a reklamáció rendezésére. A reklamációs eljárás befejezése után azonnal tájékoztatunk az eredményéről. Ha a kézbesítés elmaradásáért a szállító felelős, a megrendelt termékeket azonnal újra elküldjük. Ez a banki átutalással fizetett megrendelésekre vonatkozik. Utánvétes megrendelés esetén, ha az nem érkezett meg a címedre a termék, új rendelést adhatsz le anélkül, hogy várnod kellene a reklamációs eljárás befejezésére.

⇑⇑ a tetejére


Van valamilyen hagyományos üzletetek?

Válasz: Nincs hagyományos boltunk, kizárólag online működünk.

⇑⇑ a tetejére




Amennyiben itt nem találtál a kérdésedre választ, úgy kérjük, lépj Kapcsolat-ba velünk.